Gearriveerd in Shanghai - Reisverslag uit Sjanghai, China van Christian Bruijn - WaarBenJij.nu Gearriveerd in Shanghai - Reisverslag uit Sjanghai, China van Christian Bruijn - WaarBenJij.nu

Gearriveerd in Shanghai

Door: Christian de Bruijn

Blijf op de hoogte en volg Christian

14 Augustus 2013 | China, Sjanghai

Beste allen,

Vandaag ben ik gearriveerd in Shanghai. Ik ben op dinsdag 13-8 om half zes in de avond vertrokken vanaf Amsterdam en vandaag op 14-8 in Shanghai geland. Na een toeristische route vanaf de luchthaven, ben ik bij het hotel aangekomen. De kamer waar ik twee weken mag verblijven ziet er goed uit. Na een beetje uitgerust te zijn, ben ik even een rondje door een (klein) gedeelte van de stad gelopen. Op Google Maps leek het mogelijk om vanaf het hotel naar werk te lopen, dus dit heb ik even geprobeerd en het is maar 15 minuten lopen. Tijdens de business trip was ik de hele week met de taxi geweest, maar dit bleek niet echt nodig. Ik moest langer wachten op de taxi wacht, dan dit ik eigenlijk moest lopen. Morgen dus maar lopend naar het werk.

De temperatuur is gelukkig iets afgekoeld. Het is geen 40 graden meer. Het maximum is nu 35 graden, dus toch 5 graden koeler :). Verder heb ik vandaag mijn VPN verbindingen ingesteld op mijn laptop en Iphone. Nu kan ik gewoon op Facebook zonder restricties. Daarnaast was eten gehaald, zodat ik morgen even snel iets kan eten.

Morgen begin ik met werken bij Nivea Shanghai als Supply planner. Ik benieuwd hoe het er hier aan toe gaat vergleken met Nederland.

  • 16 Augustus 2013 - 10:16

    David Ten Berge:

    Heel veel plezier en succes meistro! Geniet ervan!

  • 16 Augustus 2013 - 10:16

    Berend:

    Sounds good man! Heb je ook wat fotos van je crib?! grt

  • 16 Augustus 2013 - 10:30

    Sabrina:

    Ni hao :-) Wat leuk dat we je zo toch kunnen volgen op afstand, succes daar man !

  • 16 Augustus 2013 - 10:31

    Willemijn:

    Veel plezier Christian! Hoop dat je een fantastische tijd gaat hebben daar. Groetjes

  • 16 Augustus 2013 - 10:33

    Michelle Licher:

    Klinkt goed! Veel succes daar! Leuk dat we je zo kunnen blijven volgen.

  • 16 Augustus 2013 - 10:40

    Linda:

    哎基督徒,超级好玩!我很期待的休息!祝你好运,问候琳达

    haha, ff oefenen! Succes daar!

  • 16 Augustus 2013 - 14:06

    Marije:

    Hi Christian, wat spannend allemaal! Ik zal nog even mijn vriendinnetje vragen om de tips voor Shanghai. Hopelijk zien we dan volgende week foto's van een feestende Christian :).

  • 19 Augustus 2013 - 10:50

    Sanne:

    Echt gaaf Christian! Super veel plezier!

  • 20 Augustus 2013 - 14:36

    Armanda:

    Klinkt fantastisch allemaal - veel succes en plezier!

  • 01 September 2013 - 15:08

    Aron:

    Heey ouwe sportmaat! Vet om dit te lezen man echt gaaf dat je daar zit! Veel plezier Christian!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Christian

Actief sinds 06 Aug. 2013
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 14335

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2013 - 15 Augustus 2014

Short term assignment Shanghai

Landen bezocht: